• DOLAR

    Alış:32.3248 Satış:32.3313
  • EURO

    Alış:35.0752 Satış:35.091
  • ÇEYREK

    Alış:3724.4 Satış:3783.2
10 Nisan 2020, Cuma 1:04 | A+ | A-

Reklamcı-Yazar Ender Merter Çukurova Üniversitesindeydi

Çukurova Üniversitesi (ÇÜ) İletişim Fakültesi ve Güney Reklamcılar Derneği işbirliğiyle hazırlanan “En Üstün Sanat Business’dır” konulu seminer, Çukurova Üniversitesi iletişim Fakültesi Konferans salonunda düzenlendi.

Reklamcı-Yazar Ender Merter Çukurova Üniversitesindeydi

Çukurova Üniversitesi (ÇÜ) İletişim Fakültesi ve Güney Reklamcılar Derneği işbirliğiyle hazırlanan “En Üstün Sanat Business’dır” konulu seminer, Çukurova Üniversitesi iletişim Fakültesi Konferans salonunda düzenlendi.

Seminer, İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Nükhet Elpeze Ergeç, Çukurova Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Cafer Esendemir, Güney Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Efsun Tekyeten, akademisyenler ve öğrencilerin katılımıyla gerçekleşti.

Prof. Dr. Ergeç: “Reklam Kültürel Üretim Biçimidir.”

Açılış konuşmasını Dekan Prof. Dr. Nükhet Elpeze Ergeç yaptı. Prof. Dr. Ergeç reklamın sadece bir ürünün alınması, satılması ya da tanıtılmasın araç olarak görülmemesi gerektiğini, reklamın tam olarak bir kültürel üretim biçimi olduğunu ifade etti. Güney Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Efsun Tekyeten ise ÇÜ İletişim Fakültesi ile Güney Reklamcılar Derneği’nin uyum içerisinde olduğunu söyledi.

“En Üstün Sanat Business’dır”

Reklamcı-Yazar Ender Merter ise öğrenci ve akademisyenlere “En Üstün Sanat Business’dır” başlıklı sunumunu yaptı. Reklamcılığın tarihi sürecine değinerek günümüzde reklamcılığın bir bilim halini aldığını ifade eden Merter, ülkemizin coğrafi konumunun reklamcılık sektörünü de pozitif yönde etkilediğini ifade etti. Reklamcılıkta en önemli şeyin yaratıcı fikir olduğunu belirten Ender Merter, yaratıcı fikrin gelişimi için de ruhen ve bedenen beslenmeye, çok okumaya ve lisanı geliştirmeye, çok yer görmeye ihtiyaç olduğunu söyledi.

“Avrupa’da Televizyon Dijital Platformların Gerisinde Kaldı”

Merter, Türkiye’deki reklam pasta payına değinerek, en büyük dilimin televizyonda olduğunu ancak bu durumun değiştiğini, dijital platformların hızla geliştiğini, hatta Avrupa Ülkelerinde, televizyonun dijital platformların gerisinde kaldığını ve Türkiye’de de bu durumun 5-6 sene sonra Avrupa’ya benzeyeceğini söyledi.

Seminer sonrasında katılımlarından dolayı Reklamcı-Yazar Ender Merter’e, Çukurova Üniversitesi İletişim fakültesi Dekanı Prof. Dr. Nükhet Elpeze Ergeç tarafından teşekkür Plaketi takdim edildi.

Habere Ait Resimler

yukarı çık